Hírek

Megújul a TSPC LinkedIn felülete

2019. május 09.

A következő hónapokban megújul a TSPC LinkedIn felülete, a változás nemcsak esztétikai javulást, hanem komoly tartalmi bővülést is hoz magával. A projektért felelős kollégáinkkal, Kluka Henriettával és Sturcz Claudiával beszélgettünk.

Mit kell tudni a céges LinkedIn oldalakról, miért fontosak?

KH: A vállalati LinkedIn profilok tartalmilag sokban megegyeznek a céges weboldalakkal, ám azoknál interaktívabb felületek ahol az üzenetek fókszáltabban, pontosabb célzással, sokszoros hatékonysággal juthatnak el azokhoz, akikhez szeretnénk. A LinkedIn egyedisége abban rejlik, hogy kizárólag üzleti-szakmai fórum, ahol az emberek ilyen jellegű információkat keresnek és osztanak meg, ezt a fajta kapcsolatépítést segíti földrajzi határok nélkül. Ez igaz mind vállalati, mind pedig személyes szinten.

SC: A LinkedIn nemcsak álláskeresőknek fontos weboldal, hanem a munkáltatói márkaépítést is nagyban segítheti. Egy professzionális közösségi oldalnak lehet tekinteni, ahol közvetlen csatorna jöhet létre a kereslet-kínálat, érdeklődők-munkaválallók-munkaadó között. Fontos, hogy a vállalati profil kialakításakor milyen információkat és tartalmakat osztunk meg, hiszen a jelöltek, illetve potenciális üzleti partnereink, érdeklődők is ez alapján kaphatnak képet a cégről. Itt tudunk könnyen kommunikálni a követőkkel, hírt adni releváns eseményekről illetve a cégről egy kicsit személyesebb, izgalmasabb posztok által jelen tudunk lenni a követők mindennapjaikban a hírfolyamukon keresztül.

Milyen változásokat vehetünk majd észre a TSPC LinkedIn oldalán?

KH: A TSPC Kft. stratégiailag két fő területre fókuszál majd ezen a közösségi oldalon a közeljövőben, az egyik a külpiacra lépés, a másik pedig a munkáltatói márkaépítés. Az utóbbi kapcsán célunk bemutatni, hogy milyen munkaadó a TSPC, milyen nálunk az élet, milyen új szakmai lehetőségeket kínálunk, milyen eredményeket mondhatunk a magunkénak. Szeretnénk edukációs tartalmak formájában közzétenni abból a tudásból, szakértelemből, amit az egyes kollégák adnak a közös munkához, ahhoz a szellemi tőkéhez, amivel a TSPC dolgozik.

SC: A futó projektjeinken és a TSPC munkásságán kívül szeretnénk, személyeket, arcokat mutatni a TSPCből, így interjúkat, videókat és egy kis betekintést tervezünk mutatni, hogy miért jó nálunk dolgozni. A hazai és nemzetközi edukációs tartalmak számát is növelni tervezzük.

 

Mire figyeljen az a kolléga, aki saját LinkedIn profiljával a cégeshez is szeretne kapcsolódni?

KH: Maga a technikai kapcsolódás viszonylag egyszerű: a TSPC GROUP-ot kell megjelölni a személyes profilban, a szakmai tapasztalatok felsorolása közben jelenlegi munkahelyként. Ettől viszont személyesen még senki nem fogja kihasználni a LinkedIn-ben rejlő lehetőségeket. Ez a felület sok előnnyel szolgálhat mindenki számára, aki a szakmai életében szeretne kiteljesedni, önmagát megmutatni, bekapcsolni a vérkeringésbe. Ezek az egyedi minőségek fogják aztán meghatározni, alakítani a TSPC-ről kialakult képet és fordítva. Érdemes tehát azon dolgozni, hogy egymást emeljük, hozzáadjunk egymáshoz, mindkét fél profitáljon ebből a lehetőségből. Hogy segítsük a folyamatot a Péntek Reggeli-k sorozatába rendhagyó módon olyan mini marketing tréninget tervezünk, ahol egyszerűen gyakorlati módon mutatjuk meg többek között azt, hogy költés nélkül, kevés időráfordítással hogyan építhetjük, személyes márkánkat, szakmai elismertségünket ezen a felületen.

SC: Nagyon örülünk a TSPC posztokhoz kapcsolódó aktivitásoknak, legyen az megosztás, komment vagy egy lájk. Az építészeti iparágban dolgozók nagyobb valószínűséggel ismernek e téma iránt érdeklődőket, így az ő megosztásukkal, esetleg gondolataik hozzáadásával releváns közönséghez juthatnak el a TSPC tartalmai.  Fontos, hogy a TSPC munkavállalók, ötleteikkel, véleményeikkel, bevonódjanak a márkaépítésbe és így valós, hiteles képet tudjunk kifelé kommunikálni magunkról a leendő munkavállalók, partnerek, érdeklődők és egyéb szereplők felé.

Mik lesznek a legizgalmasabb újítások?

KH : Talán azok a szakmai tartalmak, amelyeket sorozatok, webinar-ok formájában tervezünk közzétenni. Ezekhez örömmel veszünk ötleteket és szakmai vezetést a kollégáktól. Legyen szó szakdolgozatokról, esettanulmányokról, érdekességekről, hasznos linkekről, elérhetőségekről stb. Valamint tervezünk egy szakmai pályázatot is, de ennek részletei még kidolgozásra várnak.

Kiket szeretnétek elérni az új felülettel?

KH: Saját kollégáinkat, leendő kollégáinkat, megrendelőinket, a „szakmát”.

Milyen hálózatot láttok magatok előtt kiépülni a következő néhány évben?

KH: Olyan hálózatot, amelyben mindig látjuk az egyes embereket, akiknek az értékrendjében, érdeklődésében van valami közös, ami ezt a hálózatot folyamatosan mozgásban tartja. Nem utolsósorban pedig olyan hálózatot, amihez jó tartozni.

SC: Olyan hálózatot, amire büszkék lehetünk, hogy a tagjai vagyunk és ami szakmai profizmust, lendületes innovatív ötletekkel rendelkező csapatot és vonzó munkahelyi légkört sugároz.

Cimkék:
Adatkezelési tájékoztatónk jogszabály változás miatt frissült, de az adatok kezelésének részletei változatlanok. A weboldalon cookie-kat használunk az optimális működés érdekében.
Elfogadom